It kind of hurts

Gårdagen spenderades med min fina Hannie! Sågs film och åt nudlar, thanks for being awesome.. Idag var sista dagen på mitt jobb.. Att se vissa människor nästan varje dag i åtta veckor sätter sina spår och att nu veta att jag inte kommer få träffa dom mer på länge.. Det gör ont. Alla människor jag träffat, så fina och fantastiska människor. Så mycket jag lärt mig, om andra och om mig själv. Om mycket när det gäller livet. Vad jag vill med livet och att bara inse att det krävs så fruktansvärt lite för att känna glädje.. Jag har lärt mig att uppskatta livet.. Men jag kommer tillbaka :) Och mina fina "arbetskompisar" (hur lame det än låter) släpper jag ju inte taget om i första hand iaf. Detta blev deep shit alltså, men det är en sad dag. Imorgon kanske jag funderar på att fly. Vi ser, isf hörs vi på fredag. Jag behöver.. komma bort! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0