Jag vill göra ett collage av alla bilder på dig och sätta upp på min vägg.

Och bara njuta. Det är sanningen, dock så skäms jag lite över den. Men vackra människor är en höjdare, och alla människor kan inte vara vackra i allas ögon. (snygga) Annars så har jag världens bästa vän och världens bästa vänner. I lördags var det kräftskiva hos mig, en otroligt rolig kväll med bara (mestadels) fantastiska människor som jag tycker om på alla sätt och vis. Vi åt och vi drack och vi åt och vi drack, sådär som man ska göra. Söndagen ägnades åt städ, sibylla och inga kläder liggandes i soffan. Nu kom jag just hem från en mysig tacokväll hos pappi. Oj så jag njuter av livet och om en vecka vid den här tiden är jag och min glamour kvinna i Turkiet. Underbaro!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0