Rain on a sunshine day.

Idag har det pretty much inte varit många lugna minuter, skola, kom hem, åkte på jobbet för att hämta några papper, gjorde lite käk, vattnade i växthuset, fixade med min bank och nu sitter jag och svarar på lite frågor gällande delegering(jobb) SHit. Funderar på att baka bröd eller något ikväll, men först detta och sen ska jag slänga lite öldukar i tvättmaskinen. En trött Cornelia och en regnig dag, oh well idag om någon dag så insåg jag iaf att jag inte är gjord av socker. Ska styra upp mitt pa100 med persson och det lär bli great. Imorgon ska jag umgås med brudarna och vad tror vi om lite fett? TACKARR


Kräftskiva. Stinas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0