You hate me, and I love it

http://www.youtube.com/watch?v=vHkPJ1ACLrg Hur bra? Svinbra!

Just slutat mitt trevliga jobb, och nu är jag ledig i två dagar. Fantastico! Imorgon ska jag bränna pengar och på torsdag blir det äntligen inception! Frågan är dock om jag är smart nog att förstå den. Vi får väl se. Funderar nu faktiskt på att göra absolut inget. Kanske ta en powernap. Regnet hindrade mig från att sova inatt så den som beställde detta hell borde grävas ner.

Förövrigt, hur roligt är det att dela ens egna fantastiska gener med någon annans och sen skapa ett barn? Vore väl bättre om jag endast kunde använda mina. Så att det blev precis lika fulländat som en själv. Visst?

Lönnmördaren för 17år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0