And I’m a little bit lost without you, And I’m a bloody big mess inside

Shit, jag höll tyvärr vad jag sa... eller pretty much.. jag vaknade rätt sent och sen har jag bara legat i soffan, dvs jag har inte rört mig. Nada! okej från sängen till soffan, och ätit en risifrutti. Livet är gut! Men jag borde aldrig få vara ledig igen.. Hehe! Nä imorgon kommer lönen, då ska jag bränna pengar så det står härliga till. Nu vill jag ha en budbärare som ger mig vitlökssås med pizza. hoho, nämen jag har inte heller lärt mig heller det här med dagens outfit för jag har inte fattat grejen med att klä på sig? men jag gör mitt bästa. (har iaf t-shirt på mig) mest för er skull=)  Handlar väl inte om att vara snygg? men jag lyckades ändå, oh my. Nu ska jag fortsätta att inte röra mig=) Ikväll kommer syster äntligen hem, och har handlat lite love. (choklad) Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0