Inlove with the whole fucking world.

Ikväll är jag nog det, smått förälskad i allt och alla. (except the bad things) som då ungefär utgör 96% av världen. hehheE! Har myst med småttingarna (som egentligen inte är så små längre) men ni vet. För en själv så kommer dom alltid vara små än om man står där och är 44 en dag och dom är 35 så kommer dom vara småttingar. Blir ju så, antar jag? Vi har i varje fall ätit och myst framför idol. Sen slocknade en liten och jag satte på en go film! playlist någonting, lägger inte namn på minnet. (långa namn) men den var bra iaf. Så nu har jag i min sista stund kollat lite fg och funderar på att slänga mig i sängen och så väntar en mysig morgondag men mina fabulösa grevinnor. Eller nåt. Hejdå


Kolla. Liten sebbisssssss. Igår var han typ fem år. Men idag är han typ
sexton. Hur sjukt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0