It's time to start living the life you've imagined.

De där orden står på en skrivbok jag äger, som jag inhandlade för cirkus två år sen. Jag öppnar den, inte ett ord är skrivet. Så många gånger jag öppnat den och så många gånger jag inte har skrivit. Men jag antar kanske att det är ett tecken på... att jag inte har börjat riktigt leva det livet än, men lika glad är jag för det. För det betyder ju att jag har något att se fram emot! Annars då suit up day! Just nu sitter jag och borde plugga NK. vad gör cornelia istället, jo hon sitter och skriver i en annan bok, om livet. Vad jag upplevet och vad som har förändrat mig. Mest ärligt talat, människorna jag träffat de senaste året har förändrat mig så otroligt mycket och jag har växt i mig själv så fruktansvärt mycket! Jag är så tacksam och det är vad jag sitter och tänker på nu, hur tacksam jag är. För allt, för alla.. Nu vet ni det, sitter annars och lyssnar på lugna favoriter, en snubbe ringer in och vill spela en låt för alla snygga singelbrudar där ute. Jag bara tackar och tar emot, så tack! TACK JA HERREGUD TACK!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0