Eat my shit

Orkar inte ens kommentera gårdagens valvaka. Okej, kan bjuda på ett ord. SVIN! alla förstår vad jag menar.. Annars då, har varit och lekt med ettorna idag, bäst var nog mackan vi fick i slutet. Sen åkte jag hem, somnade klockan ett och vaknade halv fyra i panik över att jag fortfarande var trött. Vaaad är det som händer? Oh well, tog mig ut på en långprommis för att vakna, kom hem röjde mitt rum, plockat undan i köket och just nu är jag så extremt rastlös.. Tänkte baka vänskapsbröd, men insåg att det skulle ta mig två dagar... Inte för att jag är en slow baker utan för att det krävs två dagar till att göra det brödet.. hehe=) ÄH orkar inte göra något mer vettigt. Bara invänta halv åtta hos moi. Hej

hahahhaha kom och tänka på en sak, eller såg just unga mammor. Hur mycket dör man inte när någon sätter i halsen? hahaha dödsupplevelse gånger femtioelva ungefär, och inte ens prata om när man själv gör det.. Aja det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0