in a world full of wrong, you're the thing that's right

Jag som har gått runt och nästan trott att man inte kan bli gladare än vad jag är. Sen får jag ett samtal av min fina som skriiker och berättar att vi får hyra en superfinn lägenhet i stockholm på östermalm av en trevlig kille.. Så 28oktober sticker jag och mina bästa brudar för en fabulössssss weekend i sthlm fylld med trevligheter, mys, mat och lite pokulerande (som min syster så fint valt att kalla det) säkert hinna med och träffa ett och annat hjärta. Jag är så lycklig och jag har slutat vänta på väggen. Det går inte att vara ledsen när man har så otroliga människor omkring sig.





                            TRE ÅR AND STILL GOING STRONG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0