Orkanvindar och ösregn

Vad hände med att för en vecka sen låg jag och stekte på en solstol i alanya och nu sitter jag vid min dator och ute ösregnar det och blåser iskalla orkanvindar. Ja vad hände? Vad hände med att jag hamnade i ett sånt här land när jag egentligen bara borde ha fått vara i värme hela tiden. Blir ju besviken nanting. Oh well, veckan i turkey var grym. Träffade många trevliga och fantastiska kufusar. ♥ Annars så är mina vänner och min familj fantastisk och jag kan nästan erkänna att jag är smått förälskad i livet för tillfället. STOCKHOLM!

Enklare att älska livet när man tänker tillbaka på skiten man gått igenom och klarat.


come take my hand
we'll walk this road together, through the storm
whatever weather, cold or warm
just lettin' you know that, you're not alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0