Så länge jag gör det med dig.

Jag är så glad, trots en rätt lång natt och en illamående dag så har en människa lyckats göra den till en av de bästa på länge. Jag älskar att hur så små saker och att hur bara några ord kan få en att gå runt en hel dag och inte kunna sluta le. Nästan så att jag känner mig smått förälskad. Du är så fin :) och jag kan gå igenom all skit i världen så länge du är med mig. (skit, bokstavligt talat.. hehe)
Imorgon åker jag och min sköna böna till TURKEY! kommer sakna att inte få se min förälskelse le, eller höra hans skratt, hans charm, hans bruna hår, hans vita tänder, hans fantastiska ögon... HAHA nä skoja, nä okej skojar inte. önskar jag skojade, men detta är hemskt. Överdriver möjligen lite smått sådär, men fanaaaassstiska människa gift dig med mig. Nu ska jag nog sova och längta tills imorgon. Couldn't be happier. 
Ha en kall och lång vecka utan mig i Umeå. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0