Väntans fruktansvärt värdelösa tider.

Somnade med ett uppsvällt face och kunde bara andas med munnen = torra läppar. bittert, ähhh var på tiden att jag fick gå lös lite. Låta niagarafallet täcka mina kuddar.... Men utan anledning, så det var ju skönt. Det var helt enkelt bara dags. Vaknade sedan klockan sex av att någon hade misshandlat mig från midjan och neråt. Kunde inte röra mig, kunde inte ligga kunde inte stå kunde inte sitta. Satt ihopkurad som en jävla igelkott. Mensåthelveteverk. Aja är ju inte med barn iaf skönt. Har stressat som ett arsel nu. Väntar på de segaste i historien. Sedan ska vi åka och fika hos vår finaste och bästa som fyller arton idag. ( ett grattis inlägg kommer sen ) hejdå hälsar dagens bitterfitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0