You are everywhere

Igår brast det. Utan anledning såklart. Eller det brast inte, jag försökte få det att brista. Ja jag vet, stupied fuck. Fast jag menar, alla kan ju erkänna att ibland är det ju lite skönt att bara vara nere, ha ursäkter till att få ligga i sängen en hel dag med persiennerna nere och spela deppmusik från morgon till natt. En dag liksom. Fast näe, jag klagar inte. Solen lyser ur arslet på mig pretty much och jag kan säga att alla gillar det inte. Det känns jobbigt också. Att man ibland får skit för att man är för glad. Vad är det då för mening? Och näe, jag kan inte dra ner på det. Det här är jag, det här är jag när jag är glad. Och helvette ifall det inte är okej med dig. fuck off. Aja, jag älskar att en människa alltid lyckas göra mig glad, den man minst egentligen kan ana det om. Oh my lord vad jag uppskattar dig din banan.
Ps. orkar inte gå och kissa, somnar hellre nu och kissar på mig i sömnen eller nåt. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0