Kräftskiva.

Skulle kunna dela upp gårdagen i fyra delar. De två första delarna av kvällen var hemskt trevliga den tredje var outhärdlig och jag ville inte annat än försvinna men räddningen kom på den fjärde delen. Älskar människor som alltid får en att skratta och hatar dom som alltid får en att må dåligt. Sjukt egentligen att man ändå ibland prioriterar dom sistnämnda, blir så arg på mig själv. Hädanefter blir det bara bra, har jag lovat mig själv. Den där lyckan som kommer och går lika snabbt är det dags för att stanna lite längre, annars är jag rädd för att jag inte orkar mer. Trots allt detta kan jag inte hjälpa att undra hur det ska gå när du inte finns där längre. Det finns alltid andra. Tack! Nu blir det filmmys med Charlie, Alex och Johan, fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0