Sabbar sömnen och allt annat.

"Vill verkligen slå ut din hjärna från din skalle med en stekpanna just nu. Fuck you" Var mitt godnatt, klockan 23.00 igår. Sista gången jag tittar på klockan innan jag somnar är 03.45 och sedan ringer den klockan 05.40. Vad är felet, jag är så trött och jag är så less. Varför kan jag inte bara få sova, det är allt jag har. Fuck that, imorgon ringer iaf ingen klocka så det spelar väl ingen roll hur länge jag ligger och tittar på klockan inatt. Orkar inte tänka på dig längre, spyless. Är inte ens bra, du är bara ett fuck-up i mitt liv och snart drar jag, kommer bli så fantastiskt och jag lär sakna ihjäl mig. Får va. Haft myskväll med mamma idag, du är fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0