Take this heart and make it all worth while.

Sover dåligt, skrattar ofta, pratar jämt om bebisar på jobbet, (gör det verkligen så ont, hur många olika sprutor finns det mot smärtan) eller om mat, olika matlagningssätt, (hur tillagar du torsken?) Vad man ska ha för slags gardiner (ska man ha sådana där panelgardiner eller bara vanliga eller finns det mer?) Vad som finns i växthuset (Hur växer dina tomater? Vad har du i ditt växthus? Jasså kanske skulle man testa sätta gurkor nästa sommar) OSV. Jag älskar mitt jobb och jag älskar att det mestadels är fantastiska medelålderskvinnor jag får arbeta med, det är så roligt. Utbytet är bra, jag lär mig så mycket av allt. Mina arbetskamrater och de äldre. Jag blir så glad, alla historier än om det bara handlar om deras resa till övik över helgen med deras man. Jag lär mig så mycket varje dag och jag inser verkligen hur mycket jag längtar tills livet får en vardag än om det förhoppningsvis dröjer ett tag. För först måste jag få göra massa fel innan jag gör rätt,. Men nu ska jag sova, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0