The circle of life.

Sitter på tronen as we speak... Sett lejonkungen :,) och käkat massa brie och vindruvor.. (trist) då måst man hit sen. Oh well annars då, var hos tandläkaren idag. Kanske mitt mest bästa besök någonsin, jag fick som se hela proceduren då han lagade min tand. Det var fantastiskt, såg allt som hände i en spegel. Måste dock säga att den där borren är hemskt trist, hemskt trist ljud. Sen så säger karln, efter han bedövat (en bedövning som måste ha gått upp till hjärnan för jag ville ba somna sen) iaf han säger "och så är du inte generad nu, du ska säga till ifall det gör ont" Hah, who are you kidding. Finns det verkligen folk som bara ligger och lider och har dödsont, men inte vågar säga nåt bara för att. Nä lider gör jag ju verkligen hellre, not! Aja, det gjorde iaf ont och jag skrek och jag har fortfarande ont efter de fyra bedövningarna jag fick. Trist. Hejdå, och ps. Grattis till min son som har namnsdag idag, mamma älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0