The love you don't feel when your'e holding me.

Somnade lite väl sent igår kanske var det för att jag hade en snackpåse bredvid mig i sängen eller bara för att jag inte var något vidare trött. När jag vaknade insåg jag att jag haft världens finaste natt, i min dröm. Du var världens finaste och det var länge sen jag kände mig sådär mysigt lycklig. Sen vaknar man och inser att allt bara var en dröm, du är inte världens finaste och det är inte du som ligger bredvid mig i sängen och det är inte du som håller om mig, aldrig mer. Nu ska jag se due date så jag blir lite gladare, kanske ska slänga en pizza i ugnen och ikväll ska jag fara och käka hos några vänner. Heipa hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0