All you need is...me.

Vaknade så uppsvälld som en människa kan bli, fick kämpa för att se något överhuvudtaget. Jag hade feta påsar under ögonen som gjorde att mina ögon såg ut såhär -> -.- ! Väckte mamma i panik över att jag behövde tabletter. Trist, vännäs satte sina spår, tog fram allergin och allt annat. Aja nu såhär på kvällen har allting lagt sig efter jag fått i mig pillsss. Och gick trots allt bra att jobba än om ingen kände igen mig. "så du ser ut" ah trist. Annars har jag myst med fisalma på altanen hela kvällen, till slut somnat av trötthet i min onepiece. Lycka. Nu ser jag teen mom, och trots allt, all piss, allt du och för en gångs skull bryr jag mig inte. Tomt! Dra. Hejdå
Trött allergisk nyvaken snygg fantastisk freakkking amaazining Chej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0