Always alone, never alone.

Makes no sense..NYhemKommen från bion, såg harry P. Sista filmen någonsin, alltså tänk verkligen någonsin någonsin någonsin. Aldrig mer potter. Sick man, fatta dom som varit med i den sen dom va typ åtta år. Och nu ba? Ah vad ska man leva i för värld nurå? Så sjukt trist att gå från magic till verkligheten. Välkommen iaf! Mycket bra film iallafall! Nu ska jag sova för imorgon väntar ännu en dag av jobb, så kul... Tog lite kort ikväll iaf och då slog det mig, jag älskar verkligen mig själv. Trodde att jag tappat mig själv lite där ett tag men nu är jag back on track. Kunde inte välja en bild, alla var fantastiska. Så här köm dom
Peace out shobre hobre

Kommentarer
Postat av: frida

åh så himla fin du är!! nu dyker genast det där fina leendet fram haha. ja men definitivt! har faktiskt pratat med både ida och hannele om att jag tänkte styra ihop iaf tjejerna till något festligt:) jobbade sista dagen nununuu. så jag är friii. ska bara vända tillbaka dygnet lite och sen styr jag ihop en förfest at casa del frio. vad tycks???

2011-07-30 @ 07:15:28
URL: http://rrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0