Din tystnad får mig att inse vad jag saknat.

Bra dag idag, än om det fortfarande inte känns som att jag gör annat än sover. Idag lyckades jag iaf väcka mig från sömnen och om än lite sent dra mig till Carinus och pulf för middag. Sås med tacos, det var gött. Carinas dotter var hemma, så fick träffa henne också! Kul, hon har blivit stor nu.. Lillkajsa, snart ska hon ut i världen, med sin bestis Cörnelia. Can't wait!
.
Annars då, nä är rätt tomt och rätt tyst och för en gångs skull gör jag faktiskt inte annat än njuter av allt. Jag har mig själv och jag har min framtid, min familj och mina fantastiska vänner. Varav en fyller år idag, 19 fina år. Grattis mitt lill-hjärta! Nu ska jag göra det jag alltid gör innan jag somnar, lite cornelia-personal-time. Den tiden är fantastisk, bara glad. Musik är bäst, ord också. Ibland är det allt man behöver. Saknat mig själv och vår tid.
.
Är snygg ikväll, (det äru alltid) SANT. Och har favviströjan som jag fick av världens finaste pappis. Fick lov att ta två bilder. (tungtema) Har en likadan tunga som en ko på ena, typ som min iphone, SICK man.
NOTE TO SELF. Titta aldrig upp på den blå himlen en längre tid då du cyklar och låtsas att du typ flyger, kan komma en stolpe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0