I wanna hold your hand.

Shit, ätit typ en kartong vindruvor.. You know what i'm sayying.... Har iaf jobbat idag, gått baa fint. Fast less på drygisar, fina drygisar. Nu är det vilket som DUm OCh DUmmaRe. KUlL. Släppte även just ut mitt hår, (skitlockigt) kul. Det också. Imorgon blir en lugn dag. Lugnare än igår, det var en dag fylld av kaos. Men jag blir så himla glad för till slut, efter all skit då inser man faktiskt saker och ting. Än om det tar ett tag, men just nu känner jag mig rätt nöjd. Du kommer nog alltid va lite speciellare än alla andra, inte på ett bra sätt alla gånger, mest för att du ibland är en manlig version av mig och jag är speciell! Ibland känns det som att jag är närmare dig än någon annan fastän du är längst bort. Finns ingen människa jag berättar så mycket för som jag berättar för dig. Allt. Ibland för mycket. Tack för att du lyssnar. Godnatt världen
=En hemskt BUSIG. krulltott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0