My t-shirt is better than yours.

Shit, ätit som en häst idag (endast goda saker dock) hemskt värt. Och jobbat, så liksom jämnat ut sig. The good and the bad. Nämen jag tyck om mitt jobb hemskt mycket faktiskt. Men som med alla andra jobb, blir det trist ibland. Oh well, annars då. Min syster kom hem idag, min fd blonda nv brunett till syster. OMG aka WFT. Skoja. Men hon är snygg, allt klär en skönhet som pappa brukar säga till mig när jag gjort nåt nytt. Pappa <3 sviker aldrig än om man ser ut som ett troll från mars.
Nu ska jag snart sova, väntar jobb imorgon också. Haft en fantastiskt rolig helg med mycket skratt, vissa ssaker kan diskuteras men annars. Fantastisk, har börjat tänka om när det gäller vissa saker. Ibland örk man ba int längre, man är less på va den enda som kämpar för en grej det borde va två i ni vet. Ah. Trist! Godnatt
Favviströjan
And damn right, I'm better than you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0