Nothing lasts forever, And we both know hearts can change.

Haft en så bra dag, insett hur mycket jag tycker om mitt jobb. Hur mycket jag älskar när jag inser att det man gör verkligen uppskattas, att se en annan människa glad är det absolut bästa jag vet. Det finns nog inget som gör mig så glad som en annan glad människa. Nåja, vi fick besök från Norrland idag och de stannar i en vecka = överfylld kyl, skåp och frys i en vecka. Cornelia gillar detta. Kul att mitt namn får ett rött streck under sig, som att det är felstavat. Ba speciellt. Imorgon är min sista jobbdag innan jag gör helg, åker ut till Ida på fredag och en helg av mys väntar!
.
hemskt tomt utan min svarta päls.
Du förstår du mig på ett sätt som ingen annan, vilket gör mig rädd för att jag någon gång ska förlora dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN HELG AV MYS? ursäkta mig kvinna, möjligtsvis att det blir mys på söndag MEN INTE ANNARS, hehe, pussn

2011-07-06 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0