Here we go again.

Känslan när man går mitt i natten, musik i lurarna, doften av syrener och luften känns så ren. Sen kommer man på sig själv att le, det går inte att sluta och man inser att man är lycklig.
En tid har gått, en resa med min bästa vän har hunnits med, studenten har hunnits med, jobb har påbörjats, sommaren har börjat och framtiden har börjat. Utan att veta vad som händer härnäst, jag kan inte annat än le åt tanken trots att det skrämmer mig, man har hela världen framför sig och man kan göra precis vad som helst, men samtidigt man kan göra precis vad som helst. Vad ska man göra? Samtidigt som man har alla valmöjligheter i världen så oroar det mig att jag inte ska hinna med allting. Tänk om man missar något.
19 år i livet. 13 av dom har spenderats i skolan och även spenderats med att lära känna en människa mer för var dag som går. Och inse att det fortfarande bara är början på en sådan där vänskap utan slut. Samtidigt som jag de tre senaste åren lärt känna de finaste människorna i världen och en känsla av att de inte bara funnits med ett tag utan från dag ett. Man gör alltid val och ibland vet man bara att vad som än händer är det alltid er jag kommer välja i slutändan.
Det finns inget stopp nu. Det är nu man ska göra precis det man alltid drömt om, än om det handlar om att resa till andra sidan jorden eller att få rida på en häst. Just do, för nu är bara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0