Lyckan är total.

Har världens mest fantastiska vänner, som jag genom hela livet kommer älska till döds. Vissa människor är det bara meningen att man aldrig ska släppa, att man inte ska kunna leva utan. Vart ni än är, än om ni är på andra sidan jordklotet så kommer ni alltid vara med mig i hjärtat och i allt jag gör. Den jag är idag är mycket tack vare er och så länge jag lever kommer ni vara en del av mig. Att få veta att framtiden kommer jag få dela med er kan inte göra mig annat än lycklig.

Imorgon lämnar jag Sverige för Turkiet med min soulmate, bästa vän och blonda hårboll. Kommer bli skönt och är på tiden, vi ska äta, bli bruna och njuuuta till fullo för att sen få komma hem och avsluta de tretton år vi slitit i skolan.. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0