99 problems but a dick ain't one.

Borde skriva en låt. Som den! Var dålig på somna igår, men inte på grund av ångestfyllda tankar. Mest bara tanken på livet, tankarna snurrar som vanligt men for once ville inte min hjärna sprängas och min kropp slänga sig ut från ett stup bara för att få känna en annan känsla. Något nytt. Just nu känns det lite som att jag står i mitten av ett gäng stora betongväggar, som jag inte vill ta mig över. Här är jag säker och här vill jag vara. När det nya året tagit fart kanske det är dags. Men just nu, nu vill jag vara tråkig och säker. Just nu väljer jag att alltid ha en grå himmel istället för sol med risk för regn. Jag är glad just nu och det räcker för mig.


maja och jag, johannas bild.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dock int när du är på fyllan! Då kastar du dig gärna in i solen med regnmolnen ;) Puss

2011-11-01 @ 13:17:11
URL: http://kajsao.tumblr.com
Postat av: Cornelia

Haha, det är en helt annan sak... ;)

2011-11-05 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0