Flyr verkligheten på alla möjliga sätt.

Hade två så roliga och bra drömmar, åh allt va sååå kul. Hatar att vakna. Ungefär samma som när man hatar när en film slutat och verkligheten hinner ikapp. Die. Eller när sista sidan ur en bok är avklarad. Die. Oj nös just ut hjärnan. Nä nu har jag virat in mig i en björnfilt hos mammsen, ensam i spökhuset. Då är man tuff, sova i det här huset ensam. Shit, tuffare än att gå in en kolsvart skog ensam. (okej nä skulle jag aldrig göra) Oh well. Nu ska jag se the last kiss på ettan, se den tills jag somnar iaf för i morgon väntar elva timmars jobb. Really? oh yes indeed. Och på tal om really. So sad att jag missar corona ikväll, fast även rätt lycklig tror jag skulle få ta tag i rätt många "really?" tankar annars. HÄ hä. HÄH:Ä. Nä ska va glad nu en liiiiiten stund till. Herrå
Skön bild. BräsARNe Cornelia. (ramlade av skranan) Åh längtar till påsk, stugan och skoter och bastu varje kväll. Gött liv. Då äre som bässt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0