Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan.

Lite så känner jag just nu. Oftast inte men just nu saknar jag så det gör ont. Alla har vi bra och dåliga dagar, trots att det varit en bra dag men så stannar man upp för en stund och då kommer allt. Bara på ett annat sätt, nu blir jag glad av tanken. Man får sakna, man får minnas allt det fina, alla detaljer, alla fina pussar och alla fina ord. För än om det blev ett helvete så väljer jag att minnas det bra, det gör mig glad och det gör inte ont längre. Du var några blad i mitt liv (rätt många, för många) men du är inte en sån där som även finns med på bokens sista sida. (så poetisk) Man lär sig alltid något. Nu ska jag gå ner och äta brie med pappsen sen smacka på nån bra film. (ha ha) Han är ju trots allt mannen i mitt liv och han kommer finnas med på varje sida i mitt liv. Världens finaste pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ HA BRIE, finns inga goda här :( hälsa gunnarn!

2011-11-04 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0