Not giving up on love.

"And I know that dreams can be a wonderful way to escape reality. I just don’t want for them to take over. I don’t want to hold on to these dream-bubbles and make myself fly so high that I won’t survive the fall."
.
Det läste jag idag, tyckte det passade in rätt bra på mig. På senaste tiden är allt som jag gjort varit att fly in i filmer och drömt mig bort, samma med böcker och bloggar om fin kärlek. It's enough. Igår hände en grej och det var första natten på en månad som jag kunde sova gott utan att tankar om dig och oss och allt vi haft förstörde det. Fastän jag var nöjd såg jag min finaste gå isär och insåg att inget i världen är viktigare än att människorna i ens närhet mår bra. Man kan aldrig vara lycklig när någon man älskar inte är det. Hur ska något någonsin kunna gå ihop när allting bara fortsätter att gå isär? Livet. "I curse the day you were born"
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0