We're so over we need a new word for over.

Smällde just i mig ett paket balle. I know, önskar det vore som det lät. (skämt åsido) Ballerina, tyvärr inte kladdkaka men det var fantastic. doppa, trycka, tugga och svälj trevlig helg. Typ. På tal om typ, såg sex and the city igår, har ju börjat gå varje kväll igen. Love that, var det där avsnittet då Carrie dumpar Big för femtioelfte gången och drar repliken We're so over blabla. Haha gillar det, vet att dom gifter sig sen. Så jag menar, in the end vet man aldrig vad som händer. Det gillar jag!! Nu ska ni int tro nåt.. (kajsa) tro inte. NÅT. okej. Jag sa det bara, att jag gillar det. Vad som helst kan hända, men jag vet vad du tänker. DON'T! Ska se tv nu. Synd att ballen är slut, (på alla sätt och vis) haha skoja igen... Hejdå
-
SOM EN LITEN ISBJÖRN Ä JAG.
oskyldig, vit, mysig å se söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0