Att det är den som bryr sig minst som håller i alla trådar och att det är den som bryr sig mest som fäller flest tårar.

Hade en mysig och fin och helt värdelös kväll i går. Alla känslor på samma kväll. Jag håller på dö. Orkar inte detta längre. När ska det börja bli bra för mig igen? När ska jag slippa somna med ångest varje kväll. I kväll myser jag iallafall med den finaste flickan i världen och det gör mig lycklig.
Läste en grej tidigare: "Never let go of something that means the world to you. I don't care how scared you are. I don't care how lazy you are. I don't care about your pride. Fucking fight for the things that you love."
Ibland måste man släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0