Don't stop me now!

Idag är det en ny dag. MINST sagt. Sån fantastisk dag jag har haft och har. Effektiv så in i norden. Har jobbat, har tränat har diskat undan, har städat, bytt sängkläder och nu ska jag slängg ihop nåt gott att äta före jag åter igen ska jobba kvällen. Det känns SÅ bra. Jag känner mig så himla glad, trots allt så går det ganska bra nu. Jag har jobb december ut, jag sparar pengar, jag har släppt allt som drog ner mig i skiten så himla mycket och just nu ska jag bara göra sånt som gör mig glad hade jag tänkt. Det känns fAbuLÖsT skönt. Orkar och vill inte ens läsa LeLove Idag OCH jag älskar leloves kärlekshistorier. Men nä, jag öörk int. Allt är ba bullshit. NU: Family guy och MAT. Sen jobb. WOHO... TAGGA MED MIG? SLUTA DEPPA BÖRJA PEPPA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0