Hahahhhaha. Jag ba dog.

Ny dag nya tag. Nä ingen aning. Vet inte varför jag är lycklig och glad och det känns som att jag har hela världen i mina händer på dagen.. Tills ungefär klockan slår 18-19... Då dör jag, hela jag hamnar i en helt annan värld. I en värld som inte är i mina händer, jag vill kasta datorn i väggen. Hatar mitt liv och allt känns så värdelöst. Varför är det så? Makes no sense. Förut gillade jag kvällarna, mysigaste som fanns.. Nu vill jag att det ska vara dag hela tiden så jag slipper känna ångesten.. Jag säg som han, ångesten äter upp mig. VARJE DAG. Du är int ensam direkt, idiot. Nu ska jag fara och träffa pappa och pumpa lite. Ha HA ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0