Livet.

Jag har slutat sova, min kropp tillåter mig inte att sova längre, min hjärna vill inte att jag ska sova. Så jag sover inte, kan kanske inte annat än hoppas på att den vill annat i kväll. Tankar som snurrar hela tiden, jag tänker verkligen så det gör ont. "Har du något att ha på begravningen?" Dum fråga. Nu snurrar den tanken hela tiden, begravningen, kläder. Har en hel garderob av svarta kläder ändå tänker jag så det gör ont. Mamma min finaste mamma, den tanken är jobbigast, jag önskar jag kunde få ta över all skit och bära på det så du slipper. Du förtjänar så mycket mer än du får. Min pappa, det bästa i mitt liv och jag kan inte ens förmå mig att ta mig tid för dig. Farmor och farfar det bästa jag har, jag önskar jag kunde få vara tre år igen och åka och sova bredvid farmor när hon berättar sagor ur böckerna där bilderna kom ut. Allt är jobbigt och det finns ingen som fångar när man faller. Nu ska jag sova för att jobba elva timmar i morgon. Då slipper jag i varje fall tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0