Ödet är i våra händer.

Ibland undrar jag om allt bara var ett starkt behov av att få laga någon? Jag visste vad som förstört dig, jag visste varför du mådde dåligt ibland, jag visste varför du byggde murar istället för broar, jag visste varför du inte kunde lita på någon, jag visste varför du var cynisk och jag visste varför du var rädd för att folk skulle lämna dig. Jag visste och jag ville göra det bra, jag ville laga dig. Jag ville rädda dig. Men som min mamma sa till min bästa vän, ibland kanske man behöver träffa någon som vill rädda mig, ibland kanske det är min tur.
Ibland undrar jag om allt bara var ett starkt behov av att få laga någon? Jag visste vad som förstört dig, jag visste varför du mådde dåligt ibland, jag visste varför du byggde murar istället för broar, jag visste varför du inte kunde lita på någon, jag visste varför du var cynisk och jag visste varför du var rädd för att folk skulle lämna dig. Jag visste och jag ville göra det bra, jag ville laga dig. Jag ville rädda dig. Men som min mamma sa till min bästa vän, ibland kanske man behöver träffa någon som vill rädda en själv, ibland kanske det är min tur.
.
Jag saknar dig, eller jag saknar oss. Nu ska jag skratta och gråta till allt för min syster utan brie, utan godis utan något. Bara MER päron. Mhm mums, lycko mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0