Shit in my pantz.

Skrev ett inlägg, råka klicka bort det. Blev int ens arg. Skrev om grejer jag älskar just nu och why. Typ tubsockar, fantästic. Gillar dom veerkligen, fötterna är mer fri än i vanliga åtsittande sockar, vanliga liksom suger sig fast på huden medan tubsockar ba låter det lufta lite. Sen korv, shit vilken korvperiod jag har. Korv till allt! HAlelulJAH KORV!
Och sist men int minst mitt boende hos pappa, inte bott här på jätte länge men nu tänkte jag att det var dags. Så himla gött å skönt med miljöbyte. Behövdes verkligen, här kan jag inte bli påmind om någon skit eller om dig för här har du aldrig fått ta över mitt liv. DET känns fantastiskt, här är allt nytt nytt nytt och här finns bara jag. Den jag alltid varit och är utan skit. MILJÖBYTE - FÖR. Jätte glad, känner mig glad.. Inga tankar längre på kvällarna, ingen ångest. Äntligen somnar jag efter en kvart ungefär. Livet.. Mhm!! (peppar peppar) NU: lite serier..
Happy days. För ett år sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0