Don't lose who you are in the blur of the stars.

I fredags var jag såhär (bilderna nedan) snygg. Idag ser jag inte direkt ut så, snygg iaf. Såklart! Det var en mycket trevlig, roande fredag med drama, (hatar ju intttt) Sen gick jag hem, med följe. Såg en stjärna falla, jag önskade inget(?) Sen kan man ju tänka såhär "jag önskade inget för jag hade allt jag ville ha just där" Det vore en lögn, jag var bara full och hade int vett så att säg. Men mysig natt och lördag var go, go mat och gott sällskap ännu en gång. Trots att Cornelia var så död som en människa möjligen kan va. Och idag har jag jobbat precis hela dagen, elva timmar för att vara exakt. Samma imorgon TYP. Längtar. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0