Hate my life.

Skulle beställa massa smink för ovanlighetens skull. Är rätt dålig på det där med smink men tänkte att det var en sida med halva priset på allt så jag slår väl till. Slutar med att jag är uppe i 600kr. Tänkte ba aaah ändå billigttt JU. Sen säger min kära vän "var det efter du skrivit in koden eller före" Vilken kod? "Den som gör att du får allt för halva priset" AH NÄ DET GJORDE JAG JU EJ. Så klart. Så disträ människa. Orkar inte mig själv ibland vettttt ni. Aja, tänker gå lös ännu en gång. För ibland känner jag att ibland är man värd det, times like dom här liksom. Hejdå
Jag och mammis, prommade och hälsade på fina mormor ikväll också. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0