Maybe if the timing had been different. maybe if you were different.

Du och jag. Aldrig. Oh well, som en viss nöt sa då han låg i min säng och det började regna "haha det låter precis som i min stuga" på mitt tak alltså när det regnar låter det som att, ja det låter bara hemskt väldigt mycket bara. Man hör varje droppe slå i, i princip. Men det är ju mysigt?? Har jag fel, hur många älskar inte att sitta i sin stuga när det regnar liksom?? Och jag behöver int åka till nån stuga jag kan ba ligg hemma i sängnn och lyssna. LYX, vardagslyx skulle jag kalla det. Eller bara tunt tak(?) He HE. Fast å andra sidan, det regnar hemskt hårt nu. Vet ej hur jag ska kunna somna. Vill mysa med någon, en hund helst. Eller björn, är ju trots allt ledig i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0