Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en.

Det finns två människor i mitt liv som är experter på att sabba min säng totalt. Bara av att de har suttit i den i en minut har de lyckats med att få bort i princip hela lakanet, de flesta kuddar är på golvet och täcket bak och fram ut och in och upp och ner. Ni har magiska kroppar mina kära, bästa fina människor. Den ena ah han, han bara är, men den andra Ms Kajsa Öberg, att din lillstjärt kan skapa jordbävning i min säng. Vem hade kunnat ana. *flirt* Hon är iaf här hos mig ikväll och springer runt och sabbar min säng och äter upp allt i kylen. MISSED ya. Nu ska jag spela lite wordfeud för hon sitter med min mamma. Kul chej, jag är folkskygg ikväll så jag sitter i min säng. Skönt indeed. Hejhopplahå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0